Szybka i wygodna naprawa drobnych usterek w domu – czyli „Fachowiec”, nowy produkt PGNiG Obrót Detaliczny i PZU

Pęknięta rura, kapiący kran, nieszczelna instalacja gazowa – drobne usterki w domu wymagają szybkiej naprawy przez dobrego i zaufanego specjalistę. Niestety, znalezienie prawdziwej „złotej rączki” to niełatwa sprawa. Wie o tym każdy, kto kiedykolwiek musiał w tym celu przeszukiwać internet lub spędził dużo czasu z telefonem przy uchu w poszukiwaniu solidnego serwisu w rozsądnej cenie. Dzięki nowej usłudze „Fachowiec”, oferowanej przez PGNiG Obrót Detaliczny i Grupę PZU, problemy te mogą wreszcie się skończyć.

„+PGNiG Fachowiec+ to produkt, który daje możliwość skorzystania z usług profesjonalnych techników serwisowych w przypadku konieczności uzyskania pomocy technicznej w domu” – wyjaśnia Henryk Mucha, prezes PGNiG Obrót Detaliczny.

Z tej nowej, atrakcyjnej, oferty mogą skorzystać wszyscy klienci, którzy mają aktywną umowę z PGNiG Obrót Detaliczny na dostawę gazu lub prądu. Po wybraniu wariantu usługi i uzyskaniu potwierdzenia, zostaje zawarta umowa na okres 24 miesięcy. Także przyszli klienci PGNiG Obrót Detaliczny będą mogli mieć „Fachowca”.

Usługę serwisową można wybrać w jednym z trzech wariantów, a opłata miesięczna wynosi od 4,99 zł do 11,99 zł. W najtańszej opcji można liczyć na pomoc specjalisty od urządzeń grzewczych i gazowych; w wariancie drugim - technika urządzeń grzewczych i gazowych oraz hydraulika, a w trzecim - technika urządzeń grzewczych i gazowych, hydraulika oraz elektryka.

Całodobowe telefoniczne Centrum Pomocy przyjmie zgłoszenie usterki oraz zorganizuje i pokryje koszty interwencji, w tym dojazdu, materiałów i robocizny – do 500 zł za jedną naprawę. Z takiego serwisu specjalisty można skorzystać trzy razy  w okresie 12 miesięcy.

„W praktyce wygląda to następująco: w przypadku usterki w jakimś urządzeniu w domu należy zadzwonić na numer infolinii, czyli Centrum Pomocy i zgłosić awarię. Konsultant oddzwoni z propozycjami terminów wizyty technika, który przyjedzie w ciągu 24 godzin” – wyjaśnia  Henryk Mucha.

Klienci mogą płacić za usługę tak, jak im wygodnie: co miesiąc lub co 12 miesięcy.
 
Usterki naprawiać będą fachowcy Grupy PZU.

„Dobór właściwego partnera do realizacji tych usług był dla nas bardzo ważny. Wiedza przekładająca się na jakość produktów, wiarygodność i doświadczenie Grupy PZU są powszechnie znane. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę” – mówi prezes Henryk Mucha.

Jak zaznacza, istotne jest to, że współpraca obydwu firm na dużą skalę ma jeden cel – korzyści dla klientów.

„Pokazujemy również, że taka współpraca nie tylko jest możliwa, ale niesie ze sobą bardzo duży potencjał. Grupa PZU ma 22 mln klientów, PGNiG – 7 mln klientów – razem to ogromna szansa na dalszy rozwój. Dzięki tej współpracy udało nam się stworzyć wyjątkową ofertę” – ocenia prezes PGNiG OD.

Usługę „Fachowiec” można wykupić w ponad 130 Biurach Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny, a już niebawem będzie to możliwe także poprzez aplikację mobilną mBOK PGNiG. Aplikacja ma już ponad 300 000 użytkowników, a codziennie jest ich coraz więcej.

Dla programu „Fachowiec” stworzono specjalną zakładkę na stronie pod adresem: www.pgnig.pl/fachowiec.

Źródło informacji: Centrum Prasowe PAP

POBIERZ MATERIAŁ I PUBLIKUJ ZA DARMO