PGNiG: do końca 2021 roku zostaną zmodernizowane wszystkie Biura Obsługi Klienta

Największe w Polsce biuro obsługi PGNiG Obrót Detaliczny w Łodzi, które przeszło gruntowną rewitalizację, jest już dostępne dla klientów. To już 43. BOK, które lider polskiego rynku sprzedaży gazu zmodernizował od 2018 roku. „Klient jest w centrum naszej uwagi, to on jest najważniejszy” - powiedział Henryk Mucha, prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny, podczas uroczystego otwarcia łódzkiej placówki.
PGNiG/Otwarcie BOK Łódź
PGNiG/Otwarcie BOK Łódź

Projekt „BOK 2.0” realizowany przez PGNiG od dwóch lat zakłada unowocześnienie do 2021 roku całej sieci biur w Polsce. Do końca 2019 do użytku zostanie oddanych jeszcze pięć placówek, a na przyszły rok planowane są prace modernizacyjne w kolejnych 32 lokalizacjach. „W 2017 roku zakończyliśmy prace nad strategią operacyjną PGNiG Obrót Detaliczny. Kluczowym elementem tej strategii było wypracowanie modelu, który miał m.in odpowiedzieć na pytanie, w jakim miejscu na rynku spółka będzie się znajdować w 2020 roku i m.in., w jaki sposób będziemy obsługiwać naszych klientów oraz sprzedawać nasze produkty” - powiedział prezes Henryk Mucha. Dodał, że w efekcie analiz stwierdzono, że przez następne 15 lat podstawowym miejscem obsługi i sprzedaży będą właśnie BOK. „Stąd decyzja o modernizacji w zasadzie całej sieci”- stwierdził.

Nowe biura mają nowoczesny design i są tak zaprojektowane, by zapewnić interesantom maksymalny komfort przy załatwianiu wszystkich spraw. „Jest w nich większa przestrzeń, miejsca do odpoczynku, kolejkomaty, które usprawniają obsługę klienta - dzięki nim wiadomo, jaki jest czas oczekiwania - oraz stanowisko szybkiej obsługi, przy którym można załatwić najprostsze sprawy” - wyjaśnił Marcin Szczudło, wiceprezes PGNiG Obrót Detaliczny. Nowo otwarte biuro w Łodzi znajduje się w pobliżu stacji kolejowej Łódź Fabryczna przy ulicy Składowej 35, ma powierzchnię blisko 360 metrów kwadratowych i jest wyposażone aż w 18 stanowisk do obsługi klientów.

Prezes Mucha zaznaczył, że modernizacja obejmuje również zmianę lokalizacji części biur. „Zaczęliśmy pojawiać się w galeriach handlowych takich miast jak Warszawa, Kraków, Poznań, Kielce czy Lublin. Będziemy otwierać nowe placówki w kolejnych tego typu lokalizacjach, bo tam są potencjalni klienci oraz osoby, które już korzystają z naszej coraz bogatszej oferty produktowej” - zapowiedział Henryk Mucha.

Jak podkreślił, niezbędne jest też rozwijanie drugiego, zdalnego kanału usług. „Od blisko dwóch lat intensywnie inwestujemy w zdalne kanały komunikacji z klientem. Mamy jedną z najlepszych na rynku energetycznym w Polsce aplikację mobilną, z której korzysta ponad 550 tysięcy użytkowników. Posiadamy także największe w tej części Europy elektroniczne biuro obsługi klienta, świadczące usługi dla ponad 1 mln użytkowników - powiedział prezes PGNIG Obrót Detaliczny. - Jesteśmy też pierwszą i zarazem największą firmą energetyczną w Europie, która oferuje możliwość podpisania umowy gazowej w całości przez internet bez konieczności wychodzenia z domu. Te wszystkie zmiany realizujemy po to, aby już w 2020 roku zacząć sprzedawać pierwsze produkty i usługi w segmencie e-commerce”.

PGNiG Obrót Detaliczny to prawdziwy gigant sprzedaży gazu w Polsce. Posiada niemal 7 mln klientów detalicznych, 132 biura obsługi, w których pracuje 625 konsultantów. W ciągu ostatnich 12 miesięcy spółka zawarła ponad 560 tysięcy umów z klientami.

Źródło informacji: Centrum Prasowe PAP

 

POBIERZ MATERIAŁ I PUBLIKUJ ZA DARMO