Peter Kropsch na konferencji „Media Przyszłości” opowie o wdrażaniu innowacji w organizacji medialnej

W ramach organizowanej przez PAP konferencji „Media Przyszłości” jednym z prelegentów będzie prezes Niemieckiej Agencji Informacyjnej (DPA), Peter Kropsch. Jego wystąpienie ma poruszać problematykę wdrażania innowacji w organizacji medialnej. Wydarzenie zaplanowano na 4 grudnia 2019.
Peter Kropsch
Peter Kropsch

Jak podkreśla w swoich wystąpieniach Peter Kropsch, obecna rola krajowych agencji prasowych w opisie rzeczywistości podlega nieustannym i dynamicznym zmianom. Dlatego ważna jest umiejętność szybkiego adaptowania strategii w przekazie informacji do potrzeb rynku. Stąd media muszą się skupić na rozwijaniu swoich najważniejszych kompetencji cyfrowych. Rynek środków masowego przekazu zmienia czytelników w abonentów i na tym buduje swój biznes. Musi jednak pamiętać o zachowaniu roli wiarygodnego źródła informacji w erze fake newsów.

Peter Kropsch od 2006 roku jest członkiem zarządu, a od 2009 roku prezesem Niemieckiej Agencji Informacyjnej (DPA). Przez 20 lat pracował jako dziennikarz ekonomiczny Austriackiej Agencji Informacyjnej (APA). W latach 2012 - 2014 był prezesem Europejskiego Zjednoczenia Agencji Informacyjnych (EANA). W 2015 roku został uhonorowany tytułem „Menedżer roku w mediach” przez austriacki dziennik "Der österreichische Journalist". W 2018 roku ponownie wybrano go na prezesa EANA.

Na organizowanej przez PAP konferencji „Media Przyszłości” Peter Kropsch wygłosi prelekcję dotyczącą procesu wdrażania innowacji w organizacji medialnej. Weźmie również udział w panelu dyskusyjnym na temat roli mediów w świecie fake newsów.

„Media przyszłości” to konferencja o przyszłości mediów, kierunkach rozwoju ekosystemu informacyjnego i roli innowacji cyfrowych w komunikacji społecznej. Organizowana przez Polską Agencję Prasową przy współpracy międzynarodowych ekspertów, analityków oraz managerów branży mediów i nowych technologii. W programie panele, warsztaty i spotkania profesjonalistów środowiska medialnego, technologicznego oraz biznesowego.

Patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Cyfryzacji oraz Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Partnerem strategicznym są Polskie Koleje Państwowe S.A.

Więcej szczegółów na temat konferencji oraz rejestracja na stronie https://mediaprzyszlosci.pap.pl.

Źródło informacji: PAP

 

POBIERZ MATERIAŁ I PUBLIKUJ ZA DARMO