Najważniejsze jest bezpieczeństwo transakcji

IX EKF w Sopocie: Transakcje bankowe muszą być bezpieczne i natychmiastowe. Polacy są bardzo wymagającymi klientami, jeśli chodzi o płatności.
PAP/Kadr z filmu
PAP/Kadr z filmu

„Bezpieczeństwo transakcji jest podstawowym elementem naszego funkcjonowania, ponieważ klient musi mieć pewność, że transakcja została wykonana w najkrótszym możliwym czasie, a więc czasie rzeczywistym i oczywiście bez kosztów. Taka jest przyszłość i wiadomo, że w tą stronę zmierzamy” – mówi Brunon Bartkiewicz, prezes Zarządu ING Bank Śląski S.A.

Bartkiewicz zwrócił uwagę, że Polska, tak jak każdy kraj, ma swoją specyfikę funkcjonowania systemu płatniczego. Wynika ona w głównej mierze z doświadczeń. „Weszliśmy w schemat płatności w miarę szybko już w układzie odpersonalizowanym, czyli mniej analogowym, bo na przykład nigdy nie używaliśmy czeków. W stosunkowo szybkim czasie Polacy zostali przyzwyczajeni, po pierwsze do tego, że rzeczy dzieją się szybko, po drugie, że nie należy się ich bać, a więc próbować, próbować, próbować” – mówi Bartkiewicz. Podkreślił, iż w związku z tym Polacy są bardzo wymagającymi klientami, jeśli chodzi o płatności. Ale również bardzo szybko pewne nowinki akceptują, adaptują.

Źródło informacji: Centrum Prasowe PAP

POBIERZ MATERIAŁ I PUBLIKUJ ZA DARMO